გაკვეთილის თემა
|
ვარ საქართველოს მოქალაქე
|
სწავლების საფეხური
|
მე-10- ეკლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
26-ი მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა /აქტუალობა
|
ადმიანთა ქვეყნიდან მიგრაციის გამომწვევი მიზეზების შესწავლა და მათი აღმოფხვრა( კომპიუტერთან მუშაობის უნარი )
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
საქართველოს მოქალაქეთა უფლებებისა და თავისუფლებების ცოდნა. საქართველოს კონსტიტუციის მუხლების გამოყენების უნარ-ჩვევები. განსაზღვრავს საკუთარ ადგილსა და მნიშვნელობას საზოგადოებაში
|
წინასწარი ცოდნა
|
პიროვნება.პიროვნება და ბრბო
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ორგანიზებულობა, პრეზენტაციულობა წინასწარი შეფასების რუბრიკით
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
.მე-10 კლასის სახელმძღვანელო ბრეგაძე პეტრიაშვილი
კომპიუტერი(4 ცალი)და ინტერნეტი.პროექტორი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა /საკლასო მენეჯმენტი
|
აქტივობა 1 - 7
წუთი მოსწავლეები იხსენებენ რა იციან პიროვნებისა და ბრბოს შესახებ რამდენად საჭიროა ცოდნა ბრბოსთან დამოკიდებულებაში. თუ რა უნდა მოიმოქმედოს ამ შემთხვევის დროს აქტივობა 2 - 5
წუთი ვაკეთებ პრეზენტაციას „საქართველოს კანონი საქართველოს მოქალაქეობა“ აქტივობა 3 ვქმნი ოთხ სამკაციან ჯგუფს და ვსვამ ოთხ კომპიუტერთან მოძებნიან ინტერნეტში საქართველოს კანონის კერძოდ მოქალაქის უფლებებისა და თავისუფლებების შესახებ .მოსწავლე ნახავს იფორმაციას და ამოიწერს ადამიანის უფლებებზე და თავისუფლებებზე ცალკცალკე 5 წუთში --სულ 15 წუთი. ტესტის გავლის შემდეგ თითოეული ჯგუფი ამზადებს პრეზენტაციას მიღწეული შედეგებისა და დაშვებული შეცდომების გასწორების შესახებ.პრეზენტაციის დრო ერთი ჯგუფი 3-წუთი, სულ--12 წუთი შეფასება და დავალებების მიცემა: მოსწავლე და მოსწავლეთა ჯგუფები ფასდება ინტერნეტში მოძიებული იფორმაციით და წარმოდგენილი პრეზენტაციით. დრო -6
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment